KERETA SEWA SUNGAI PELONG

Sebuah syarikat bumiputera yang berpengkalan di Sungai Buloh menyediakan khidmat sewa kereta pandu sendiri di sekitar kawasan LEMBAH KLANG.

Selasa, 17 Mac 2015

KERETA SEWA APARTMENT HARMONI DAMANSARA DAMAI

Apartment idaman

Apartment harmoni



Salam sejahtera kepada semua..Gambar berikut merujuk kepada kenderaan yang kami hantar ke Apartment harmoni di Damansara Damai..Pelanggan tetap yang telah menggunakan khidmat sewa kereta kami selama 4tahun..Inshaallah kereta yang kami provide sudah kami selenggara dengan baik..Segala rekod selenggara kami rekod di dalam buku di setiap kenderaan, juga pelekat reminder sebagai reminder buat kami dan penyewa..Pelbagai kenderaan untuk disewa..Bermula serendah rm70.Lokasi perniagaan di kuang Sungai Buloh.Penghantaran ke Damai akan di cas rm20..

                              Apartment harmoni
 

KERETA SEWA SAUJANA DAMANSARA,APARTMENT LESTARI,ARMANEE CONDOMINIUM,ONE DAMANSARA,

Model2 lain
Kelisa
Viva elite / basic
Myvi se/basic
Saga flx
Persona
Avanza
Alza
Exora
Innova
Hiace 11seater
Urvan 11seater
Era commuter 15seater
Starex royale 11seater auto

Khidmat pemandu juga ada disediakan


Call atau whatsapp 0142375393

Kereta sewa apartment harmoni,bayu,idaman ..

9 ulasan:

  1. Maaf atas kelewatan respon dari saya..untuk memudahkan urusan terus hubungi saya 0142375393..terima kasih

    BalasPadam
  2. Balasan
    1. Maaf atas kelewatan respon dari saya.jenis mpv yg kami ada alza,exora,innova,starex,alphard,velfire,avanza.sebarang pertanyaan boleh hubungi saya 0142375393

      Padam
    2. Maaf atas kelewatan respon dari saya.jenis mpv yg kami ada alza,exora,innova,starex,alphard,velfire,avanza.sebarang pertanyaan boleh hubungi saya 0142375393

      Padam
  3. Maaf atas kelewatan maklum balas dari saya.sebarang urusan atau pertanyaan boleh hubungi saya 0142375393

    BalasPadam
  4. There's no reply at all since morning. Very dissappointed with your service.

    BalasPadam